Magazín ITEKO

seo služby

Proč má SEO pro vaši firmu význam?

Nejvíce času na internetu trávíme vyhledáváním, poté následuje e-mailování, online nákupy, sociální sítě a poslední příčku zaujímá zpravodajství. Jak tedy zvýšit návštěvnost vašich webových stránek? Jak dostat nové a potenciální klienty na stránky vaší firmy či vašeho e-shopu? Přečtěte si pár rad v následujících řádcích.

Nejčastější činností, kterou lidé na internetu provádí, je vyhledávání. V celosvětovém měřítku je nejpoužívanějším vyhledávačem Google, který má dominantní postavení v řadě zemí světa. Česká republika však patří k výjimkám. Čeští uživatelé internetu používají Google a Seznam.cz na stejné úrovni. Jaký vyhledávač používáte vy? Lidé pracující v oblasti IT, marketingu či v technologických oborech si oblíbili právě Google.

Co je to SEO?

Stále častěji se můžete setkávat s výrazem SEO služby. SEO se prolíná do online marketingu a tato zkratka znamená Search Engine Optimization, což je v překladu optimalizace vyhledávačů. Hlavním cílem SEO je zajistit, aby se vaše webová stránka zobrazovala na předních příčkách ve vyhledávačích při vyhledávání relevantních klíčových slov.

Uvedeme si příklad. Pokud vlastníte internetový obchod prodávající hodinky, budete požadovat, abyste se zobrazovali na předních příčkách ve vyhledávání, jakmile uživatel zadá do vyhledávače klíčové slovo „hodinky“.

Jak SEO funguje?

Základní princip je v tom, že vyhledávače pracují na určitém algoritmu. Pokud tedy uživatel zadá do vyhledávače klíčové slovo „hodinky“, vyhledávač nejprve projde svoji databázi, ve které má uložené všechny webové stránky. Následně vybere ty webové stránky, které obsahují dané klíčové slovo. Tyto stránky seřadí na základě určitých podmínek a následně ukáže výsledky uživateli, který hodinky vyhledává.

Chcete-li být na internetu úspěšní, SEO služby vás budou zajímat. Pokud nemáte v této oblasti žádné zkušenosti, obraťte se na specialisty, kteří se v optimalizaci vyznají a znají všechna důležitá pravidla a postupy.